شرایط ارسال و مرجوعی

راهنمای ارسال سراسری

بسته به اینکه شما چه روشی را برای ارسال انتخاب میکنید حالات مختلفی پیش می آید . اما به صورت کلی فرایند ارسال ما در شاورسیتی بدین صورت است که سفارش های شما به محض پرداخت توسط شما وارد مرحله پردازش شده و نهایت ظرف ۳ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد 

1. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

2. شما یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد

3. منتظر بمانید تا سفارش شما برسد

4. سفارش خود را از منطقه پرداخت تحویل بگیرید

شرایط و ضوابط ارسال

  1. بررسی و تأیید:

    • تمامی سفارش‌ها قبل از ارسال، توسط تیم پشتیبانی بررسی و تأیید می‌شوند. در صورت نیاز به مدارک یا اطلاعات بیشتر، با شما تماس گرفته خواهد شد.
  2. بسته‌بندی:

    • تمامی محصولات با بسته‌بندی مناسب و محافظت کامل ارسال می‌شوند تا در حین حمل و نقل آسیب نبینند. در صورت مشاهده هرگونه آسیب‌دیدگی بسته‌بندی در هنگام تحویل، لطفاً از پذیرش آن خودداری و بلافاصله با پشتیبانی تماس بگیرید.
  3. آدرس ارسال:

    • لطفاً در هنگام ثبت سفارش، آدرس کامل و صحیح را وارد کنید. فروشگاه شاورسیتی مسئولیتی در قبال نادرستی یا ناقصی آدرس ارائه شده توسط مشتری نخواهد داشت.
  4. زمان تحویل:

    • تمامی تلاش ما بر این است که سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. اما شرایطی مانند تعطیلات رسمی، شرایط جوی و سایر عوامل خارج از کنترل ممکن است منجر به تأخیر در تحویل شود.

تماس با پشتیبانی

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی درباره وضعیت سفارش یا شرایط ارسال، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان شاورسیتی از طریق شماره تماس یا ایمیل موجود در وب‌سایت در ارتباط باشید. هدف ما در شاورسیتی ، ارائه بهترین تجربه خرید آنلاین و جلب رضایت کامل شماست

شرایط بازگشت وجه

شاورسیتی با هدف ارائه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان، شرایط ویژه‌ای را برای بازگشت وجه و مرجوعی کالا در نظر گرفته است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که تمامی محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی به دست شما می‌رسد. با این حال، در صورت بروز هر گونه مشکل یا نارضایتی، شرایط بازگشت وجه و مرجوعی کالا به شرح زیر است:

شرایط کلی مرجوعی کالا

  1. مدت زمان بازگشت کالا:

    • مشتریان می‌توانند تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، درخواست بازگشت و مرجوعی را ثبت کنند.
  2. وضعیت کالا:

    • کالای مرجوعی باید در شرایط اولیه خود، بدون باز شدن پلمپ و بسته‌بندی، و به همراه فاکتور خرید به فروشگاه خانه مدرن بازگردانده شود.

نکاتی که حتما باید به ان دقت کنید

۱. سفارشات شما عزیزان بین ۵ تا ۷ روز کاری به دست شما خواهند رسید ( پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل رسمی که در تقویم ذکر شده اند در این بازه محسوب نمیشوند )

۲. زمانی که مرسوله توسط مامور پستی برای شما آورده شد لطفا در همان لحظه قبل از تحویل از صحت سالم بودن بسته خود مطلع شوید در غیر این صورت فروشگاه عهده دار این مسئله نخواهد بود ( تمامی بسته ها تا سقف ۵ میلیون تومان بیمه هستند ) در این شرایط درخواست صورت جلسه از مامور پستی کرده تا ما بتوانیم خسارت را دریافت و مجدد بسته را برای شما ارسال کنیم

فرآیند بازگشت کالا

  1. ثبت درخواست:

    • برای ثبت درخواست بازگشت کالا، لطفاً با بخش پشتیبانی مشتریان از طریق شماره تماس یا ایمیل موجود در وب‌سایت تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.
  2. ارسال کالا:

    • پس از تأیید درخواست بازگشت، کالا را به همراه فاکتور خرید و فرم مرجوعی (که از طریق ایمیل به شما ارسال خواهد شد) به آدرس مشخص شده ارسال نمایید.
  3. بررسی و تأیید:

    • پس از دریافت کالا، تیم کنترل کیفیت خانه مدرن وضعیت کالا را بررسی می‌کند. در صورت تأیید شرایط مرجوعی، وجه پرداختی طی ۷ روز کاری به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

  1. روش‌های بازگشت وجه:

    • مبلغ بازگشتی از طریق روش پرداخت اولیه (کارت بانکی) به حساب شما واریز خواهد شد.
  2. هزینه‌های ارسال:

    • در صورت مرجوعی کالا به دلیل نقص یا اشتباه در ارسال، هزینه‌های ارسال نیز به شما بازگردانده می‌شود. در غیر این صورت، هزینه‌های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

تماس با پشتیبانی

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان شاورسینی از طریق شماره تماس یا ایمیل موجود در وب‌سایت در ارتباط باشید. هدف ما در داروخانه آنلاین دراگ فیت، ارائه بهترین خدمات و تضمین رضایت شماست.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش و ارسال آن، یک کد رهگیری به ایمیل یا شماره همراه شما ارسال می‌شود. با استفاده از این کد می‌توانید وضعیت سفارش خود را در وب‌سایت پست یا سرویس‌های ارسال پیگیری کنید.
بسته من چند روزه به دست من میرسد ؟
سفارشات شما عزیزان بین ۵ تا ۷ روز کاری به دست شما خواهند رسید ( پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل رسمی که در تقویم ذکر شده اند در این بازه محسوب نمیشوند )
چه محصولاتی قابل مرجوع شدن نیستند؟
محصولاتی که بسته بندی آنها باز شده باشند و یا بعد از تحویل در صورت عدم امتناع از دریافت دارای صورت جلسه نباشند
هزینه بازگشت کالا به عهده کیست؟
در صورت مرجوعی کالا به دلیل نقص یا اشتباه در ارسال، هزینه‌های ارسال نیز به شما بازگردانده می‌شود. در غیر این صورت، هزینه‌های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
آیا می‌توانم سفارش خود را پس از ثبت، تغییر دهم یا لغو کنم؟

بله، تا زمانی که سفارش شما ارسال نشده باشد، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست تغییر یا لغو سفارش خود را اعلام کنید. در صورت ارسال سفارش، امکان تغییر یا لغو وجود نخواهد داشت.

سوالی دارید؟

  • 09153122242

  • Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h278571/public_html/wp-includes/media.php on line 795

    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h278571/public_html/wp-includes/media.php on line 801
  • واتساپ مجموعه
  • تلگرام مجموعه
  • info@showercity.ir

شبکه های اجتماعی ما